Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK):
Ez függ az aktuális készlettől.Amennyiben raktárkészletünkön minden az Ön által rendelt termék megvan, úgy 2-3 nap alatt megérkezik a rendelése. Abban az esetben ha rendelnünk kell egyes termékeket az Ön által rendelt termékek közül, akkor ez a kiszállítási határidő maximum 30 nap.
Felhívjuk figyelmüket hogy jeleleg kollégáink dolgoznak a termékoldalak frissítésén. Előfordulhat hogy egyes termékek árában történt változást nem tudjuk javítani oldalunkon, az előtt mielőt Ön megrendeli azt. Abban az esetben jelezzük önnek az változást, és lehetősége van lemondani a rendelést amennyiben nem megfelelő Önnek a javított ár.
Felhívjuk figyelmüket, hogy online áruházunk mögött, egy 17 éve dinamikusan fejlődő 250nm-es bababolt üzemel, ahol kollégáink a vásárlók kiszolgálása, és a folyamatos árufeltöltés miatt sajnos gyakran nem tudják a telefon felvenni.Kérjük Önöket hogy többször is próbálkozzanak, vagy szívesen vesszük ha e-mailt írnak az info@kelengyeshop.hu címre.
Egyéb kérdések:
Miután a regisztráció megtörtént, azonnal küldi a rendszer az automatikus visszaigazoló e-mail-t, ezt néhány percen belül meg kell kapnia! (Egyes e-mail szolgáltatók túlterheltsége ezt az időt valamennyivel megnövelheti!) Bizonyos e-mail cím rendszerek, és szolgáltatók a visszaigazoló e-mail-t SPAM (levélszemét) levélként kezeli. Kérjük amennyiben nem találja a "Beérkezet Üzenetek" között levelünket, úgy nézze meg nem-e esetleg a SPAM mappába került!
A freemail.hu, citromail.hu különösen problémás lehet! Nem ajánljuk ezen rendszerek használatát, amennyiben megteheti próbálja másik szolgáltató levelezésrendszerével végrehajtani a regisztrációt/vásárlást. A mi rendszerünk perceken belül küldi a visszaigazoló e-mailt-t, de sajnos az imént említett rendszerek visszadobják (elutasítják) rendszeresen. Sajnálatos módon még nem sikerült megoldást találnunk a problémára!
Mivel a jövőben is zömében e-mail-ben kommunikálunk Önnel, ezért levelünket (illetve a feladót, jelen esetben minket) jelölje megbízhatónak, és tegye át a levelet a "Beérkezett Üzenetek" mappába! A visszaigazoló e-mail feladója: info@kelengyeshop.hu!
Amennyiben rendelését megfelelően adta le, akkor a beérkezés után a rendszer egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában perceken belül megérkezik (a levelező szerverek terheltségének függvényében)! Ha ez az automata e-mail nem érkezik meg (legfeljebb fél órán belül) valószínűleg a rendelés leadása sikertelen volt. Ebben az esetben érdemes a rendelés leadását újra megkísérelni! Azonban az is elképzelhető, hogy az e-mailcím kitöltése nem megfelelően történt meg. (A feljebb említett Citromail, és Freemail probléma itt is fennállhat.)
Az automatikus e-mail után kollégáink 1-2 munkanapon belül küldenek egy megerősítő e-mail-t. Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel (pl. készlethiány) e-mail-ben, esetlegesen telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. A megrendeléseket (amennyiben a megrendelt áru készleten van) akár 1-2 munkanapon belül is át tudjuk adni a futárszolgálat részére.
Amint a megrendelt csomagot átadtuk a futárszolgálat részére, azonnal jelezni fogjuk e-mail-ben, a feladás napján, és azt is, hogy mikor várható a csomag. DPD szállítása esetén másnapra ott van, MPL szállítása esetén 48 óra az időgarancia. Foxpost csomagautomata használta esetén ez több nap is lehet!
A Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. A Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.)
Bővebb információt az ÁSZF-en belül találhat, az alábbi linkre kattintva: itt!
Ez attól függ, hogy melyik szállítási módot választja, azonban a termékek kosárba törétnő rakodása után automatikusan kiírja a rendszer a szállítási költség összegét. Fizetés/megrendelés előtt így van lehetősége eldönteni, hogy Önnek megfelelő-e a szállítási díj, és így is szeretné-e megrendelni az adott terméket/termékeket.
- személyes átvétel: üzletünkben a pénztárnál készpénzzel 5% kedvezménnyel.
- utánvéttel: DPD és MPL futárszolgálat esetében a fizetés a csomag kézhezvétele után minden esetben készpénzben, esetleg erre alkalmas futárcégnél bankkártyával történik.
- előre utalással: kollégánk a megrendelés beérkezése után kiállítja a számlát, melyet postai úton/e-mail-ben küldd el a megrendelő részére. Banki átutaláskor kérjük mindig hivatkozzon a számla sorszámára. A megrendelt árut az összeg beérkezése után adjuk át a kiszállítóknak. Ez jelen esetben csak Foxpostos szállítás esetén lehetséges, illetve bútor rendelése esetén.
Természetesen igen, igyekszünk mindent megoldani, rugalmasan kezelni, kérjük ilyen esetben írjon kérésével egy e-mail-t nekünk, az info@kelengyeshop.hu e-mail címre!
Telefonon történő lemondást sajnos nem áll módunkban elfogadni, kérem ilyen esetben jelezze felénk kérését az info@kelengyeshop.hu e-mail címen!
E-mailben a info@kelengyeshop.hu e-mail címen, vagy sürgős esetben a +36-70/429-3575-ös telefonszámon hétköznapokon, munkaidőben 09:00-17:00 között. Kolléganőink próbálják folyamatosan felvenni a telefont, azonban elképzelhető, hogy nem mindig sikerül egyéb ügyintézéseik miatt, ilyenkor kérem folyamatosan próbálkozzanak.
Alapesetben az összeszedéstől és kiértesítéstől számított 1 hétig tartjuk az Ön nevére félretéve a megrendelt termékeket!
Személyes átvétel esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket, és ha minden termék elérhető, e-mailben tájékoztják Önt, hogy a megrendelt termékek átvehetők üzletünkben! (Az e-mail megérkezése előtt nem érdemes elindulni a termékek átvétele miatt!)
Előre utalás esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, e-mailben küldik az előre utalásos áfás számlát! A pénz beérkezése után tudjuk küldeni a csomagot, amely fizetési mód jelenleg csak Foxpost szállítás esetén érhető el!
(TIPP: Ez a fizetési mód a leglassabb megoldás a banki tranzakciók átfutási ideje miatt! Ha sürgős a csomag, válaszd az utánvétes fizetést!)
MPL vagy DPD futár választása esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, a lehető leggyorsabban átadják a futárszolgálat részére!
Megjegyzés:
Ha egy vagy több termék a megrendeléséből nem áll rendelkezésre készlethiány miatt, akkor a kollégák felveszik a kapcsolatot a beszállítónkkal és ennek eredményéről néhány napon belül erről tájékoztatás adnak e-mailben!
Csak akkor küldjük ezeket az adatokat (pontosabban az előre utalásos számlát) amikor a kollégáink minden terméket össze tudnak készíteni! Ha bármi probléma van a termékekkel (esetleges készlethiány) néhány napon belül felveszik Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon!
Ha 3 munkanapon belül sem érkezik meg az előreutaláshoz szükséges számla, és nem vettük fel Önnel a kapcsolatot az esetleges készlethiány, vagy más probléma miatt, kérem ellenőrizze az alábbiakat:
Bizonyos e-mail rendszerek és szolgáltatók a levelünket SPAM-nek (levélszemétnek) minősíthetik vagy PROMÓCIÓK mappába helyezhetik! Kérjük nézze meg a levelünket a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is, ha nem találja a Beérkezett levelek között!
A jövőben is nagyrészt e-mailben kommunikálunk, ezért a levelünket (illetve a feladót) jelölje meg kérem megbízhatónak, és tegye át a levelet a Beérkezett üzenetek mappába! A levél feladója info@kelengyeshop.hu!
Jelenleg igen, azonban időszakos akciókkal, és sok-sok kedvezménnyel várjuk Önöket az év minden szakában, így érdemes ezeket figyelni/nyomon követni.
Vásárlás folytatása
|