Főoldal
Termékek
Szolgáltatás
Időpont foglalás
Garancia
Információk
Kapcsolat
GYIK
KOSÁR
      
üzelt címe   Üzlet: Maya Bébidiszkont, Szolnok, Tófenék u. 4.

5% kedvezmény személyes átvétel esetén!

Ügyfélszolgálat
info@kelengyeshop.hu
Főoldal
Termékek
Szolgáltatás
Időpont foglalás
Garancia
Információk
Kapcsolat
GYIK
KOSÁR
Termékkategóriák

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK):

-Vásárolhatok e regisztráció nélkül?
Igen!Az alábbi lehetőségek közül választhat a termékek megrendelésére:
 
1. Rövid regisztrálás után, internetes áruházunkban leadhatja  rendelését.
 
2. Telefonon is felhívhatja kollégáinkat a +3670 429 3575-ös számon, és bediktálhatja rendelését. Ebben az esetben lepontosítjuk a kívánt terméket, illetve az Ön adatait a szállítással kapcsolatban
 
3. E-mailen is leadhatja rendelését, az info@kelengyeshop.hu címre, ahol könnyedén leírhatja mi a megrendelni kívánt termék.Ebben az esetben is kérünk elérhetőséget, hogy pontosítani tudjuk a rendelést. Telefonszámot, és címet is kérünk feltüntetni a rendelés leírásakor.
 
-Mikor kapom meg a terméket?

Ez függ az aktuális készlettől.Amennyiben raktárkészletünkön minden az Ön által rendelt termék megvan, úgy 2-3 nap alatt megérkezik a rendelése. Abban az esetben ha rendelnünk kell egyes termékeket az Ön által rendelt termékek közül, akkor ez a kiszállítási határidő maximum 30 nap.

Felhívjuk figyelmüket hogy jeleleg kollégáink dolgoznak a termékoldalak frissítésén. Előfordulhat hogy egyes termékek árában történt változást nem tudjuk javítani oldalunkon, az előtt  mielőt Ön megrendeli azt. Abban az esetben jelezzük önnek az változást, és lehetősége van lemondani a rendelést amennyiben nem megfelelő Önnek a javított ár.

-Van e garancia a termékekre?
Igen, minden termékünkre van garancia. Ez természetesen terméktől függő, de 10.000 ft feletti termékár esetén átlagosan 1 év.
FONTOS, hogy néhány babakocsi típusra, a megszokott 1 év garancián, és 2 év jótálláson felül, és 3 ÉV GONDOSKODÁST is biztosítunk, mely a szervízidő meghosszabbítását jelenti.
Fontosnak tartjuk hogy kizárólag KIVÁLÓ minőségű MAGYAR bababútorokat forgalmazunk!
 
A honlapon Bruttó ÁFA-s árak vannak feltüntetve?
Igen!
 
Nem találok egy terméket Önöknél, attól függetlenül megvásárolhatom?
 
Igen, kérjük írja meg e-mailen (info@kelengyeshop.hu) a pontos termék megnevezést, és mi felkutatjuk Önnek a terméket, és igyekszünk egy versenyképes árat biztosítani.
 
Kérdésem van, hova írhatok, kit hívhatok?
 
17 éve működő bababoltunkban, szakképzett segítőkész eladóink hétfőtől péntekig 9-17 óráig, szombaton 9-13 óráig várják hívását. Telefon:06704293575
E-mail:info@kelengyeshop.hu
 

Felhívjuk figyelmüket, hogy online áruházunk mögött, egy 17 éve dinamikusan fejlődő  250nm-es bababolt üzemel, ahol kollégáink a vásárlók kiszolgálása, és a folyamatos árufeltöltés miatt sajnos gyakran nem tudják a telefon felvenni.Kérjük Önöket hogy többször is próbálkozzanak, vagy szívesen vesszük ha e-mailt írnak az info@kelengyeshop.hu címre.

Egyéb kérdések:

 

  • Regisztráció után nem kaptam meg a visszaigazoló e-mail-t, pedig az e-mail címemet helyesen adtam meg!

Miután a regisztráció megtörtént, azonnal küldi a rendszer az automatikus visszaigazoló e-mail-t, ezt néhány percen belül meg kell kapnia! (Egyes e-mail szolgáltatók túlterheltsége ezt az időt valamennyivel megnövelheti!) Bizonyos e-mail cím rendszerek, és szolgáltatók a visszaigazoló e-mail-t SPAM (levélszemét) levélként kezeli. Kérjük amennyiben nem találja a "Beérkezet Üzenetek" között levelünket, úgy nézze meg nem-e esetleg a SPAM mappába került!

A freemail.hu, citromail.hu különösen problémás lehet! Nem ajánljuk ezen rendszerek használatát, amennyiben megteheti próbálja másik szolgáltató levelezésrendszerével végrehajtani a regisztrációt/vásárlást. A mi rendszerünk perceken belül küldi a visszaigazoló e-mailt-t, de sajnos az imént említett rendszerek visszadobják (elutasítják) rendszeresen. Sajnálatos módon még nem sikerült megoldást találnunk a problémára!

Mivel a jövőben is zömében e-mail-ben kommunikálunk Önnel, ezért levelünket (illetve a feladót, jelen esetben minket) jelölje megbízhatónak, és tegye át a levelet a "Beérkezett Üzenetek" mappába! A visszaigazoló e-mail feladója: info@kelengyeshop.hu!

  • Miből tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?

Amennyiben rendelését megfelelően adta le, akkor a beérkezés után a rendszer egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában perceken belül megérkezik (a levelező szerverek terheltségének függvényében)! Ha ez az automata e-mail nem érkezik meg (legfeljebb fél órán belül) valószínűleg a rendelés leadása sikertelen volt. Ebben az esetben érdemes a rendelés leadását újra megkísérelni! Azonban az is elképzelhető, hogy az e-mailcím kitöltése nem megfelelően történt meg. (A feljebb említett Citromail, és Freemail probléma itt is fennállhat.)

  • Miből fogom tudni, hogy a megrendelésem folyamatban van?

​Az automatikus e-mail után kollégáink 1-2 munkanapon belül küldenek egy megerősítő e-mail-t. Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel (pl. készlethiány) e-mail-ben, esetlegesen telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. A megrendeléseket (amennyiben a megrendelt áru készleten van) akár 1-2 munkanapon belül is át tudjuk adni a futárszolgálat részére.

  • Honnan fogom tudni, hogy mikor érkezik a csomagom?

Amint a megrendelt csomagot átadtuk a futárszolgálat részére, azonnal jelezni fogjuk e-mail-ben, a feladás napján, és azt is, hogy mikor várható a csomag. DPD szállítása esetén másnapra ott van, MPL szállítása esetén 48 óra az időgarancia. Foxpost csomagautomata használta esetén ez több nap is lehet!

  • Hogyan tudok elállni az interneten történő vásárlástól?

A Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. A Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.)

Bővebb információt az ÁSZF-en belül találhat, az alábbi linkre kattintva: itt!

  • Mennyibe fog kerülni a kiszállítás?

Ez attól függ, hogy melyik szállítási módot választja, azonban a termékek kosárba törétnő rakodása után automatikusan kiírja a rendszer a szállítási költség összegét. Fizetés/megrendelés előtt így van lehetősége eldönteni, hogy Önnek megfelelő-e a szállítási díj, és így is szeretné-e megrendelni az adott terméket/termékeket.

  • Hogyan fizethetem a megrendelésemet?

- személyes átvétel: üzletünkben a pénztárnál készpénzzel 5% kedvezménnyel.
- utánvéttel: DPD és MPL futárszolgálat esetében a fizetés a csomag kézhezvétele után minden esetben készpénzben, esetleg erre alkalmas futárcégnél bankkártyával történik.
- előre utalással: kollégánk a megrendelés beérkezése után kiállítja a számlát, melyet postai úton/e-mail-ben küldd el a megrendelő részére. Banki átutaláskor kérjük mindig hivatkozzon a számla sorszámára. A megrendelt árut az összeg beérkezése után adjuk át a kiszállítóknak. Ez jelen esetben csak Foxpostos szállítás esetén lehetséges, illetve bútor rendelése esetén.

  • Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?

Természetesen igen, igyekszünk mindent megoldani, rugalmasan kezelni, kérjük ilyen esetben írjon kérésével egy e-mail-t nekünk, az info@kelengyeshop.hu e-mail címre!

  • Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?

Telefonon történő lemondást sajnos nem áll módunkban elfogadni, kérem ilyen esetben jelezze felénk kérését az info@kelengyeshop.hu e-mail címen!

  • Hol tudok érdeklődni a csomagom után?

E-mailben a info@kelengyeshop.hu e-mail címen, vagy sürgős esetben a +36-70/429-3575-ös telefonszámon hétköznapokon, munkaidőben 09:00-17:00 között. Kolléganőink próbálják folyamatosan felvenni a telefont, azonban elképzelhető, hogy nem mindig sikerül egyéb ügyintézéseik miatt, ilyenkor kérem folyamatosan próbálkozzanak.

  • A személyes átvétellel kért termékeket meddig tárolják számomra?

Alapesetben az összeszedéstől és kiértesítéstől számított 1 hétig tartjuk az Ön nevére félretéve a megrendelt termékeket!

  • Hogyan zajlik a megrendelésem feldolgozása?

Személyes átvétel esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket, és ha minden termék elérhető, e-mailben tájékoztják Önt, hogy a megrendelt termékek átvehetők üzletünkben! (Az e-mail megérkezése előtt nem érdemes elindulni a termékek átvétele miatt!)

Előre utalás esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, e-mailben küldik az előre utalásos áfás számlát! A pénz beérkezése után tudjuk küldeni a csomagot, amely fizetési mód jelenleg csak Foxpost szállítás esetén érhető el!
(TIPP: Ez a fizetési mód a leglassabb megoldás a banki tranzakciók átfutási ideje miatt! Ha sürgős a csomag, válaszd az utánvétes fizetést!)

MPL vagy DPD futár választása esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, a lehető leggyorsabban átadják a futárszolgálat részére!

Megjegyzés:
Ha egy vagy több termék a megrendeléséből nem áll rendelkezésre készlethiány miatt, akkor a kollégák felveszik a kapcsolatot a beszállítónkkal és ennek eredményéről néhány napon belül erről tájékoztatás adnak e-mailben! 
 

  • Előreutalást választottam, de nem kaptam meg az utaláshoz szükséges adatokat! Ilyenkor mi a teendő?

Csak akkor küldjük ezeket az adatokat (pontosabban az előre utalásos számlát) amikor a kollégáink minden terméket össze tudnak készíteni! Ha bármi probléma van a termékekkel (esetleges készlethiány) néhány napon belül felveszik Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon!

Ha 3 munkanapon belül sem érkezik meg az előreutaláshoz szükséges számla, és nem vettük fel Önnel a kapcsolatot az esetleges készlethiány, vagy más probléma miatt, kérem ellenőrizze az alábbiakat:
Bizonyos e-mail rendszerek és szolgáltatók a levelünket SPAM-nek (levélszemétnek) minősíthetik vagy PROMÓCIÓK mappába helyezhetik! Kérjük nézze meg a levelünket a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is, ha nem találja a Beérkezett levelek között!
A jövőben is nagyrészt e-mailben kommunikálunk, ezért a levelünket (illetve a feladót) jelölje meg kérem megbízhatónak, és tegye át a levelet a Beérkezett üzenetek mappába! A levél feladója info@kelengyeshop.hu!

  • A végösszegből levonásra kerülő 5 % csak személyes átvétel esetén vehető igénybe?

Jelenleg igen, azonban időszakos akciókkal, és sok-sok kedvezménnyel várjuk Önöket az év minden szakában, így érdemes ezeket figyelni/nyomon követni.